19 december 2017

Novoletna jelka oz. smrečica

Lani je moja zlatolaska sanjala novoletno drevesce, okrašeno samo z naravnimi materiali, brez običajnih bučk, samo z jabolki in svečkami in bilo je prekrasno in čarobno... Ko mi je to zjutraj živo opisovala in sta ostala otroka to poslušala s široko odprtimi učki in usti, sem kot vsaka normalna mama rekla, da saj lahko imamo takšno drevesce tudi zares! Veselja ni bilo konec in tako smo imeli takole enostavno nekičasto drevesce, ki je bilo na koncu še celo očiju strašno všeč! Win-win-win-win-win!
 Smrečico sta nam priskrbela babi in deda iz svojega vikenda sredi gozda, oči pa je zmontiral poceni bambusove rolete (ki jim je že isto leto crknil mehanizem:D)
 
Na drevesce smo dali prave svečke (kot vedno in ker se držalca svečk zelo rada polomijo, se toplo priporočam, da mi kdo pove, če jih kje vidi, saj jih že nekaj let iščem, bi radi imeli več svečk na jelkici/smrečici). Na stebla malih jabolk smo privezali rdeče trakove, potem pa smo navesili še vse škratke in zvončke, ki jih je dedek Mraz pustil na darilih. Cela smrekica je bila tako okrašena samo z rdečimi in belimi okraski in vse je bilo leseno, iz filca ali za pojest (no, zvončki in držala za svečke so kovinski). Prav luškano je bilo in vsem tako všeč, da so me letos že na morju fehtali, če bomo lahko imeli tudi letos tako smrekico! Seveda, mali moji:). (Tudi nama je bolj všeč, če ni vse kičasto, pa ne upava rečt preveč naglas:D)
Letos jelkice še nismo ne dobili, ne postavili, vendar že vemo, da bo spet takšna - verjetno bojo na njej samo še piškoti:). Kakšne pa so vaše jelkice? Ste jih že okrasili? So simpatično otroško kičaste ali prefinjeno moderne ali rustikalne ali dizajnerske? Umetne, prave,

Ni komentarjev: