20 december 2017

Julovo deblo - čokoladna rulada s čokoladno kremo

Še en naš tradicionalni praznik je Julovo. Jul je bil sicer nek star germanski bog in njemu v čast so pogani okraševali štore oz. podrta debla. Kasneje se je ta tradicija preselila v kuhinjo in debla niso bila več prava, ampak čokoladna...
Zdaj je Julovo deblo (Yule log) zelo priljubljena sladica in večina niti ne ve, od kod izvira.
 
Mi ga vsako leto delamo na zimski solsticij, otroci ga vedno pomagajo okraševat in vsakokrat uporabimo drug recept:).  Tako sem v letih, odkar sem prvič v neki kuharski knjigi prebrala o tem in ga prvič naredila, spekla že kakih 15-20 različnih čokoladnih rolad z raznoraznimi kremami! Zdaj mi jih počasi že zmanjkuje v mojih milijonih kuharskih knjig, zato sem se obrnila še na internet in v želji, da bi počasi vzljubila fb (s katerim se res ne moreva), sem celo našla eno fajn idejo tam - mogoče pa le ni tako zanič:). Ampak tale na sliki je izpred let, da boste pravi čas obveščeni, da boste lahko še vi pekli jutri:).
 
In še nobena rulada ni ostala za naslednji dan :D. Alfa samček pravi, da je julovo njegov najljubši praznikov - čokoladna rolada s čokoladno kremo je pač nekaj, čemur ni para - no, mogoče še čokoladna torta s čokoladno kremo, ki jo vedno naredim za silvestrovo in za njegov rojstni dan;)... Ampak na julovo ni treba nič drugega, nobenih daril, nobenih okraševanj, nobenih ceremonij, itd... samo ena sladica, ki jo pomagajo okrasit otroške ročice - izi pizi. Pa kdo si ne bi želel praznovat praznika s čokoladno rulado, no?

Ni komentarjev: