21 februar 2017

Poceni pustne maske

Zakaj zdaj, saj še ni pust?
- Ker vedno objavaljam potem, ko je že prepozno, ker nikogar več ne zanima, kaj je bilo,
- pa ker imam še maske od lani za objavit, naj bojo enkrat PRED pustom,
- da lahko še koga mogoče navdahnejo pri izdelavi svojega ali otroškega kostuma...
- pa ker bi mogoče komu prav prišla kaka ideja, kako naredit poceni kostum:)
Navadno sem namreč 1x/leto šla s puncama v nabavo blaga za njune izbrane kostume. Vendar sem zdaj poskušala vse izdatke še malo zmanjšat in ker imam kup blaga v sobi, sem si rekla, da dokler tega ne porabim, nema šopinga (razen izrednega ob začetku leta, ko dobijo obleke kot si jih zaželijo). Tako sem lani skoraj vse kostume naredila iz stvari, ki sem jih že imela doma:) Vas zanima kaj in kako?
  Lani smo za pusta dobili eno veveričko:

 Njen kostum je bil narejen iz starega kostuma ježka iz leta 2015, ki sem ga potem (po pustu) predelala v pižamo. To je navaden pajac (ampak moji punci obožujeta pajace za spat!), ker mi je vedno malo škoda delat kostume iz dobrega blaga samo za 1x oblečt (ali pa 2x, soboto in torek, če se slučajno odločijo bit isto obakrat:D). Iz slabega blaga (beri: plastike oz. pravilno sintetike) pa jim ne maram šivat, ker so to izredno neprijetne reči za nosit. Zato naredim navadno kostume, če se le da, tako, da jih lahko delno nosijo še kasneje, vsaj kakšen del. Vsaj pri pajacih se to res da, kar sem pogurntala že pri žirafici:). Malo je več dela s paranjem vseh ježevih bodic nazaj dol, ampak imaš pa zato pižamo, ki jo mala še danes obožuje! Ja, dejansko ji je še prav, ker sem takrat naredila tako široke zavihke na udih, da sem ga lahko podaljšala za kolikor je zrasla:) - v telo skoraj ne rastejo v teh letih. Lani mi seveda ni pustila takoj odparat repa in je še kar lep čas spala v veveričjem kostumu z repom vred in mi zatrjevala, da je rep prav nič ne moti pri spanju:D. Ušesa so pa še zdaj gor in ravnokar spi v njem - ja, kapuco si da na glavo:D. 100 ljudi, 100 čudi in "if it makes you happy, it can't be that bad..." (Sheryl Crow) Rep in ušesa so iz oranžne cenene flis deke, polnilo pa iz starega povštra:).
Potem smo imeli eno japonsko gejšo:

 Njen kostum sem sešila iz stare zavese, ki smo jo dobili skupaj s stanovanjem (prejšnji lastniki so pustili tu kar precej bedarij, ker se jim ni dalo pospravljat in sem pa tja lahko kakšno s pridom uporabim:). No, razen obrobe, ta je bila iz blaga, ki sem ga kupila že pred žnj leti, vendar je super lepo pasalo zraven:). Klobuk je še od moje sestre, ko je želela bit Japonka za pusta, še preden sem se rodila, dežniček pa je prispevala bica (mislim, da ga je kupila v neki indijski trgovinici v Lj.) Pa figa iz las in palčke (kar tiste za jest) v njej in seveda obvezni gejšasti makeup. 
In...!!! Jap, ugotovili ali ne, imeli smo tudi eno ORKO! Ja, moj mali si še vedno ni želel bit ne policaj, ne kavboj, ne spajdermen,... ma nič enostavnega... Ampak počasi bom naštudirala te morske kostume v nulo, hehe:D. Večina sicer ni ugotovila, kaj je, čeprav je bil precej podoben orki, a nekateri sploh niso vedeli, kaj je to, kar ga hvalabogu ni preveč motilo:D. Včasih je malo nejevoljno povedal, da medvedi/karkoli pač vendar nimajo plavuti in tega mu skoraj ne moremo zamerit;). (Ker je bil črnobel, so nekateri mislili, da je panda, čeprav je ta ravno obratnih barv na glavi, ampak ajde, to so biološki detajli:D.)
 Njegov kostum je bil seveda neprimeren za kakršnekoli normalne obleke, ker je orka precej drugačne oblike kot človek (ok, vsaj kot velika večina ljudi;), zato sem ga sešila kar iz cenene črne flis deke in raznih ostankov belega flisa (ostalo od drugih projektov). Tako lahko prideš zelo poceni skozi: 
- narediš dobre obleke v pravih barvah, ki jih zamaskiraš v kostum tako, da se da vse te okraske dokaj enostavno vzet spet dol po pustu ali pa če je otrok dovolj majhen ali bo stvar pižama, to niti ni tako nujno;)
- včasih si otroci zaželijo bit kaj takega, kar je normalno oblečeno in v tem primeru lahko naredite čisto normalno obleko in normalnega fajn blaga in jo bojo lahko nosili še poleti, brez vsega ostalega spodaj:)
- sešiješ kostume iz recikliranega blaga: starih zaves, prtov, rjuh (idealno za duhce...), itd...
- skombiniraš, kar imaš in kar ima kdo, ki ga poznaš in ne rabi, da si sposodiš (tisti klobuček moji sestri že dolgo ni več prav;)
- česar nimaš, pa poskušaš naredit iz kake poceni stvari, ki ni tako grozno zoprna na koži kot tiste plastike, ki jih prodajajo za kostume in se takoj strgajo...
- kar se res splača kupit pri teh večjih otrocih pa so mogoče barve za obraz - vsako masko "doterajo", da izgleda bolj prava, trajajo dolgo in večji otroci se radi poslikavajo, tako da vam bojo prav prišle še na raznih rd zabavah itd... se splača:) Za malčke je pa to no-no - glej prejšnjo objavo:).
"Mate kej za pusta hrusta?"

1 komentar:

Unknown pravi ...

ful dobra orka, hvala :)