10 marec 2016

Abecedna kosilca od E do I

Pa gremo naprej - žal sem pozabila slikat veliko večino kosilc - zjutraj se mudi in pozabim... Ampak eno slikico imam, sicer si pa verjetno znate predstavljat enolončnico, pa idrijske žlikrofe ste tudi že kdaj videli:D. Pri tem sklopu kosilc niti ni kaj dosti drugih predlogov, ker sem našla tako malo hran na E, F, G, H in I, da sem jim večino kar dala s sabo... Če imate vi kakšne ideje, pa se toplo priporočam, ker se mi zdi, da bodo ta abecedna kosilca postala spet (še ena) družinska tradicija...

E kosilce: enolončnica (v termovki; to je tudi sicer eno njunih najljubših kosil in ker je zima, jima zelo rada dam kaj toplega za sabo, pa veliko zelenjave je not, trojno dobro:) in eksotično sadje v škatli za malico (zrezala sem malo ananasa, manga, nekaj krhljev raznih citrusov, par koščkov banane,... mislim, da smo imeli takrat celo nek zmajev sadež, se je ravno poklopilo:).

F kosilce: fritata/frtalja s stročjim fižolom (to so v bistvu popečena umešana jajca z zelenjavo, to spet v termovki - tele male otroške so zakon!), kuhan fižol v zrnju, suhe fige in frutabela.

G kosilce: grisek (v termovki na sliki desno, nekateri temu rečete gres, praviloma je to pšenični zdrob na mleku), grah (skuhan, seveda:), granatno jabolko, grenivka in belo in črno grozdje (tega je donirala babi, ko je izvedela, da jima delam ta kosilca:) - fajn, da so še babice za hece:) Granatno jabolko pa nam je prinesla druga babi, ker ve, da imajo to naši otroci rajši kot kake sladkarije:). Dala bi jima še gobe, pa nisem imela nobenih vloženih, gobova omaka pa h grisu tudi ni preveč pasala oz. sem vedela, da jima bo bolj všeč, če bo samo s kakavom posut).

H kosilce: hot dog oz. hrenovka (v termovki) s hlebčkom (v škatli, not je bila še mala vrečkica gorčice, ker eni moji mali to strašansko dogaja;), halva (indijska sladica iz pšeničnega zdroba, ta je bila s korenčkom, da sem uturila not še malo zelenjave, ker se nisem spomnila nobene na H) in hruška.
*Lahko bi namesto hlebčka ali namesto celega hot doga dali tudi hiperštručko, če recimo vaše dete ne je hrenavk (ali mu tega vi ne dovolite - vendar mu v tem primeru verjetno tudi hiperke ne;).

I kosilce: idrijski žlikrofi in idared jabolka (ta I je grozen! Se spomnite iz tistih abecednih igric? Žival na I, rastlina na I, hrana na I, sadje na I, zelenjava na I... vse je hudičevo težko!)
*Če bi jih imela, bi dala še ingverjeve piškote, ampak samo za to se mi jih pa ni dalo it pečt (me počasi srečuje pamet, a?;), že z idrijskimi žlikrofi je delo... Tokrat izjemoma ni bilo nič zelenjave (razen, če štejete krompir pod zelenjavo, kar nekateri baje ga:D), ker nisem našla res čisto nič na I. Ampak za eno kosilce na teden to ni ravno problem; če bi jedli v šoli, bi bilo to večkrat:D.

Pridite spet v naš mali svet;) pokukat za naslednja kosilca - zdaj pridejo tista boljša, kjer je malo več izbire:) Pa še kakšna druga ideja se najde prej.

2 komentarja:

Maja pravi ...

Super ideja, ta abecedna kosilca. Še nekaj idej od E do I, ti pa izberi tiste, ki so za vas uporabne.
E: enchilade, empanade, eklerji, ementalec,
F: frika, francoska solata, focaccia, falafel, fudge, fige, francoski rogljički, florentinci, fižolova juha/solata, flancati, fuži, fritule, fajitas, frape, feta,
G: gazpacho (bolj za poleti), grenadirmarš, grška solata, grisini, grisovi cmoki (če gre skozi slovnično sito grisek, gredo najbrž tudi oni), guacamole, grah, gibanica, govedina na razne načine, grški jogurt, karkoli gratiniranega, gosti sok
H: hamburger po vaše, hokaido buča, humus, na h sta tudi hobotnica in hren, a pri otrocih ponavadi nista priljubljena
I: irski lonec, indijančki, išlerji, indijski oreščki, inčuni, istrski fuži, imamovo veselje, pa če malo poenostaviš tudi kaj indijskega ali italijanskega

veri pravi ...

U, super ideje, hvala! Že pišem za drugo leto! Hobotnico moji mali jejo, sta ravno včeraj nesli s seboj solato s hobotnico (nimajo izbire pri očiju ribiču:D). Hren pa samo če ni preoster, poskusijo pa tako vse:). Indijančke sem pa mela napisane, samo se mi jih ni dalo delat:D, so bili že žlikrofi dovolj;). Imamovega veselja pa ne poznam, bom poguglala.
Kar se tiče pa indijskega in italijanskega, pa imamo namen obdelat države s hrano in drugače:). Nimamo pa urnika glede tega in smo do zdaj šli čez Japonsko, potem pa dolgo nič, pa za vsak Divali malo povohamo Indijo itd... POtem pa še traja, da vse objavim:D. No, počasi se daleč pride, pravijo:D.
Sicer pa sprejemam predloge, kaj bi vas najbolj zanimalo:). Ker mi je v bistvu precej vseeno, kaj objavim, glavno da ima kdo kaj od tega:D.