12 februar 2011

Ljubezensko pismo

 Zadnjič sem brala, da baje pisanje pisem izumira (kdo bi si mislil, a ne?;) Itak da je hitreje nekaj natipkat, pa še prej pride in zastonj je (kar ni zanemarljivo, če pošiljaš debelejše pismo nekam v tujino). Nisem pretiran nostalgik, čeprav sem si včasih veliko dopisovala, vseeno pa ima pismo v nabiralniku ali pa kar na pultu svoj čar... Sploh če je od "tistega nekoga"...
Ja, vem, poln kufer imate srčkov in Valentinovega itd... Vi si izkazujete ljubezen vsak dan;)... Ja, itak - zakaj si je torej ne bi danes? Danes, ko ni Valentinovo? Ne bi bil to največji upor?;) Mene je samček enkrat ful osrečil, ko mi je za valentinovo prinesel nov flumaster, ki se zbriše (za blago, stari je bil že čisto hin, nič se ni videlo, pa si nisem hotela novega kupit, ker je bil kao še ok, čeprav mi je skoz živce žrl) in potem 15.2. mi je dal še enega "da ne bo samo za valentinovo, pa da bom imela, ko bo prvi hin";).

In res mislite, da se splača trmarit in si 1 mesec na izkazovat ljubezni, samo zato da bomo "kul" in ne bomo padali na skomercializirani praznik (ki ima mimogrede baje pri nas tradicijo iz ne vem katerega stoletja;)) in vse srčke okoli? Ok, kakor komu paše:) Ampak za tiste, ki vas briga za to, kaj je "in", za to, kako je "in biti proti", kako je "in biti neskomercializiran", je tu ena idejica, ki vas ne bo stala praktično nič (ok, 1 A4 list papirja in po želji 1 nalepka), lahko pa naredi precej veselja:)
 Meni je sicer Valentinovo všeč. V bistvu so mi všeč vsi prazniki. Če bi bilo po moje, bi praznovali tudi Hanuko in Kavanzo in bi bili vsi dela prosti dnevi, hehe. Valentinovo mi je pa všeč zato, ker ima fajn idejo zadaj (praznovanje ljubezni je pač samo po sebi fajn, ne?), pa zato, ker je vedno milijon raznih malih idej povsod okoli, kako bi lahko osrečil svoje ljube - in te ideje si lahko potem lepo zapomniš in jih porabljaš celo leto... In tako smo en dan (januarja, hehe) punce delale pisma za očija. 
Ideja je verjetno stara kot svet - na prepognjen list šmir papirja narišeš polovico srčka, izrežeš, da dobiš šablono, ki izgleda nekako takole:
Nato pa šablono prerišeš na lep čist papir (nepopisan po obeh straneh) in ga po eni strani okrasiš, po drugi pa popišeš. Če si hočete stvari olajšat, lahko šablono (srček) prerišete kar na kak lep ovojni papir, na njegovo belo/enobarvno stran pa napišete pismo. Ampak jaz sem hotela bit bolj osebna in sem papir tudi same porisala (punci itak nista pisali ampak samo risali).
 Ko ste zadovoljni z vzorčkom, na drugi strani napišete, kaj vse vam je tako strašno všeč na vaši boljši polovici (oz. pač na prejemniku pisma), kaj radi skupaj počnete, s čim vas je očaral/a,... Pač, kar vam paše oz. kar paše tisti boljši polovici;) Vi že veste;)

Potem papir samo še zapognete po črtah, ki jih vidite zgoraj na  šmir papirju (najprej iz leve in iz desne proti sredini, potem pa zgornji del srčka dol in spodnjega gor), vse skup zlepite skup z nalepko ali povežite z lepim trakcem in že lahko polepšate nekomu dan:). Lahko en čisto običajen, siv, nemaren dan:) Garantiram, da dela!

Ni komentarjev: